دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با حضور نه نفر از اعضاء وشهرداریزد در محل صحن علنی شورا برگزار گردید.
به گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد – در این جلسه سیده حمیده وزیری نائب رئیس شورای شهر در سخنران پیش از دستور خود با اشاره به اینکه همه میهمانان و بازدیدکنندگان شهر از وضعیت روشنایی نامناسب شهرگله مند می باشند، درخواست کرد: لازم است مسئولین ذیربط درراستای رفع این مشکل تدبیری بیندیشند.
همچنین در ادامه این جلسه ؛ سید علی اکبر میروکیلی شهردار یزد با اعلام خبر تخصیص اعتبار از سوی وزارت کشور به شهرداری یزدگفت : طی پیگیری های صورت گرفته در راستای خرید ماشین آلات راهسازی ، از سوی وزارت کشور مقرر گردید با تامین اعتبار 400 میلیون تومان توسط شهرداری یزد،وزارت کشور نیز 400 میلیون تومان در این راستا اختصاص دهد.
وی در رابطه با نهضت آسفالت در سال جاری اظهار امیدواری کرد: با کمک وزارت کشور بتوانیم قریب یک میلیون مترمربع از معابر خاکی شهر را آسفالت بنمائیم.
شهرداریزد ضمن بیان اینکه با پیگیریهای صورت گرفته، این شهرداری ازسوی وزارت کشور400 تن قیرخارج ازسهمیه نهضت آسفالت دریافت می نماید، خاطرنشان ساخت : تاکنون1200تن قیر از وزارت کشور در قالب نهضت آسفالت دریافت و مصرف شده و در حال حاضر حواله 2 هزار تن قیر دریافت شده است .
وی همچنین تصریح کرد: از سوی وزارت کشور مقرر گردید یک دستگاه اتومبیل تجهیز شده آتش نشانی به یزد تحویل گردد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا